onsdag 23 mars 2011

Äntligen en hemsida!

Äntligen har vi nu en ny, fräsch och genomtänkt hemsida. Vi i styrelsen har jobbat hårt och så mycket vi har förmått sedan årskiftet med att ytterligare stärka kommunikationen mellan styrelsen och dig som är boende på Albert Målares väg i Täby.

Hemsidan är en del i vår kommunikationsplan som vi avser att jobba vidare med under 2011. Vad mer kommunikationsplanen innehåller återkommer vi till.


Har du synpunkter på hemsidan är du välkommen att kontakta styrelsen i vanlig ordning.

Du hittar vår hemsida på midgardsradhussamfallighet.se

Välkommen!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag tyckte också att min vita juldekoration på min dörr var väldigt ovanlig och tyckte om den.
    Nu har någon tagit den, dagen runt Lucia. Den var klädd i vita fjädrar format som ett hjärta.
    Skall man inte ens inom sin samfällighet kunna ha privata saker på sin dörr utan att någon tar dem,/ja stjäler?!
    V.v lämna tillbaka den till AMV 17 F snarast. Present från ett av mina barn!!!!!! SÅ fruktansvärt besviken är jag!

    Helena Barle

    SvaraRadera